.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر محمد پور خواستار شد:
بازگشت منابع درآمدی هدفمندی یارانه ها به بخش تولید

اجرای درست و منطقی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها می تواند همسو با اقتصاد مقاومتی،شکوفایی بخش تولید و افزایش اشتغال را به همراه داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: در نشست با قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت ضرورت پیگیری تخصیص و هدایت درآمدهای حاصل ازیارانه ها به بخش تولید به منظور به گردش درآمدن چرخ اقتصاد تاکید شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران افزود: از ظرفیت اجرای درست هدفمند سازی یارانه ها می توان نهایت استفاده را برای افزایش تولید،اشتغال و بهره بری و کاهش شدت انرژی و ارتقای شاخص های اجتماعی و تقویت نظام مالی کشور برد.

دکتر محمد پور تصریح کرد: مهندس احمد دوست حسینی موضوع پیگیری بازگشت منابع مالی حاصل از درآمدهای هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید را مورد تاکید قرار داد.

وی در این نشست به تبعاتی که اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها به بخش صنعت و معدن خواهد گذاشت اشاره کرد و گفت: این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد باید از طریق سایر بسته های حمایتی این فشارها را به حداقل رساند.

دکتر محمد پور تصریح کرد: با لحاظ قرار دادن سهم 30 درصدی بخش تولید از درآمدهای یارانه ها و همچنین سیاست های حمایتی دیگر می توان بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع و موجب تحرک بخش تولید و کاهش وابستگی اقتصاد کشور را به درآمدهای نفتی فراهم ساخت.

وی افزود: موضوعی که در سیاست های اقتصاد مقاومتی هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با بیان اینکه در این نشست موضوع صنعت سلولزی نیز مطرح شد گفت: مازندران در صنعت سلولزی جز صنایع بزرگ کشور می باشد.

دکتر محمد پور افزود: با توجه به کمبود مواد اولیه این صنعت و نیاز به تامین آن از طریق واردات مقرر شد از طریق تعامل با سازمان حفظ نباتات جهاد کشاورزی پیگیری های لازم در این خصوص به عمل آید.

وی به موضوع دیگر این نشست اشاره کرد و گفت: موضوع تجدید نظر در خصوص تعرفه های واردات محصولات خارجی با هدف حمایت از تولیدات داخلی نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت تاکید داشت که صورت های مالی شرکتها باید تهیه و منتشر شود تا برای تصمیم گیری ها مورد استفاده قرار گیرد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.